Web Content Viewer
ActionsХарта на клиента
ХАРТА НА КЛИЕНТА
НА ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА АГЕНЦИЯ ПО РИБАРСТВО И АКВАКУЛТУРИ
гр. Бургас, 2018 година
Изпълнителната агенция по рибарство и аквакултури
е администрация, която осъществява държавната политика в областта на управлението, наблюдението и контролът върху рибарството, аквакултурите и търговията с риба и други водни организми. Дейността на агенцията се осъществява на принципите на законност, прозрачност, достъпност, отговорност и координация. Следвайки тези принципи, предлагаме на Вашето внимание настоящата Харта на клиента, в която основният елемент е стандарти за административно обслужване. С развитието на ИАРА и нейната дейност, ние ще допълваме, коригираме и актуализираме Хартата, за да отговаря на променящите се потребности на нашите клиенти.
Преди да изготвим Хартата, събрахме информация относно начина за предоставяне на услугите и установихме че Вие искате:
Харта на клиента – да бъдете обслужвани бързо и ефективно;
– всеки да получава лесен достън до информацията;
– служителите да са добре осведомени;
– приятна атмосфера при обслужването в работните помещения. Клиенти/партньори/ на ИАРА са:
– физически лица, юридиски лица и еднолични търговци, ползватели на услуги;
– риболовни сдружения;
– организации на производители на риба и браншови организации;
– неправителствени организации;
– и др.
ОСНОВНИ ЦЕЛИ, КОИТО СИ ПОСТАВЯМЕ СА:
– да подобрим достъпа до услугите, като подробно Ви информираме за Вашите права, за това откъде и как можете да получите съответната административна услуга;
– постигане на високо качество на предоставяните услуги, като намалим личните Ви разходи и време за получаване на услуги и осигурим добро отношение и желание за съдействие от страна на служителите, които Ви обслужват;
– постигане на прозрачност и отзивчивост, като Ви осигурим възможност за комуникация с любезни и добре информирани служители по време на целия процес на административното обслужване.
– да бъдат постигнати максимални резултати и качество на обслужването при минимален разход на финансови и човешки ресурси.
Ще бъдем удовлетворени ако ни запознаете с Вашето мнение относно подобряване на административните услуги. За това, Вие може да се свържете с нас – централното управление, 4 териториални отдела и 28 офиса на агенцията, като адресите и връзките за комуникация ще намерите на интернет страницата на ИАРА.
Нашите клиенти на интернет страницата могат да намерят необходимата им информация относно:
– видовете услуги извършвани от нас;
– реда и начина за получаване на услугите;
– необходимите документи, които трябва да се приложат към заявлението за извършване на услугата;
– срок за извършване на услугата;
– място за извършване на услугата.
ЗА ПОСТИГАНЕ НА ТЕЗИ ЦЕЛИ НАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ КЪМ ВАС СА:
– да се държим професионално и да се отнасяме с уважение към Вас;
– да Ви предоставяме ясна, лесно разбираема, пълна и точна информация чрез различни комуникационни средства и по начин удовлетворяващ Вашите потребности;
– да се отнасяме с Вас като с личност, като ви предоставяме услугата, от която се нуждаете;
– да Ви предоставяме исканите от Вас услуги в съответствие с нашите стандарти на обслужване;
– да Ви осигурим ясен, широко разгласен и лесно достъпен начин да ни запознаете с Вашите мнения, сигнали, коментари, похвали и оплаквания от качествата на административното обслужване;
– да осигурим помещения подходящи и максимално безопасни за клиентите и служителите ни.
В ЗАМЯНА ОЧАКВАМЕ ОТ ВАС
– да се отнасяте към нас с уважение;
– да бъдете внимателни и любезни към останалите клиенти;
– да идвате навреме за уговорените срещи;
– да ни давате повече информация когата е необходимо;
– да ни уведомявате своевременно за промени в обстоятелствата при Вас или при друг човек, за когото подавате заявление;
– да ни подавате пълна и точна информация своевременно;
– да изразявате свободно Вашите мнения, предложения и коментари, за да подобрим качеството на извършваните услуги.
Ако изпълним поставените цели, нашите отговорности и очакванията от Вас, то Вие от обикновени клиенти, които очакват извършване на определена административна услуга ще се превърнете в наши партньори, което от своя страна ще подобри качеството на административния процес.